Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 16:03 - За Земята.
Автор: llluki Категория: Технологии   
Прочетен: 852 Коментари: 0 Гласове:
0



Прагматично гледище: Земята ми е потребна, за да си върша работата. Тя ми трябва за да си построя фабриката, завода, хотела, ски пистата и т.н., и за да съм по-ясен тя ми е нужна за да си разположа там моето ДМА. Аз имам пари, имам инвестиционно намерение, знам какво искам да правя и как да го постигна и спазвам всички еко-стандарти на Общността и националното законодателство.


Собственическо гледище: Аз имам земя. Не ме интересува какво става с нея. Имам си хиляди извинения и проблеми, които ми стоят на главата и не мога да се занимавам с простотии и да копам. В крайна сметка съм гражданин на Република България, или на което ще да е ..., но на Глобалното село и имам правото да си правя каквото си поискам. Аз имам и мога да си разполагам, както си намеря за добре. Ако някой иска да ми купи земята на безценица или да ме притисне, чрез закона или други мерки, то мога и да я отровя, да я съсипя, така че никой никога повече  да не я пожелае.


Икономическо гледище: Земята е ценност. Тя е капитал и има стойност според това, какво тя струва за нас. Цената и се определя от разходите за продукцията, производството, работната ръка, транспортните разходи, нейното качество и бонитет и диференциалната рента.


Екологично гледище: Земята е най-голямото благо на човечеството. Въпреки, че сме преминали през толкова перипетии и технологични революции, все още нямаме пълен и адекватен модел на това, което се случва около нас. Земята е система, която е от най-висш порядък. Тя заедно със социума образува природната среда или околната среда, т.е. всичко, което ни заобикаля. За съжаление в последните години с изчерпването на ресурсите, като невъзобновяеми енергийни източници, водни и горски ресурси и др., Земята и респективно съществуването на Човечеството са докарани до точката на климакс. Единственото решение, за да има утре, е да базираме развитието си на основата на принципите на устойчивото развитие.


(Гео)Политическо гледище: Земята е разделена на няколко големи гео-политически центъра. Всеки от тях има хартланд и хинтерланд. Между тези центрове съществуват буферни зони, в които дифундират ефектите и въздействието на различните геополитически системи, които владеят хартланда. Владеенето на хартланда на ЕврАзия е равно на световно господство.


Земята: Забавлявам се на хората и техните творения. Уви не ме разбират и/или са прекалено сериозни. Когато стане въпрос за нещо наистина важно, те не разбират, а когато аз реша да се пошегувам с тях ... също. Не мога да общувам с тях, а и те не искат. Не могат не само да общуват, но и не могат да обичат. Понякога се стремят да ми угодят, но в повечето случаи плътта ми е наранена, кръвта ми е отровена и кожата ми е запусната и оставена на произвола на стихиите. Аз мога и да се разсърдя след многото злини причинени на тялото ми, включително мога и да се пречистя. Ако го реша, ще го направя. Така че, по-бързо се опомняйте хора, защото КОГАТО реша, ще го направя.


Тагове:   наследство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: llluki
Категория: Технологии
Прочетен: 177841
Постинги: 103
Коментари: 41
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930