Постинг
13.08.2009 03:27 -
За спора на науката с Библията (Division bell)
Науката срещу религията ... Спорът е ясен и участниците също. Преди да направим кратък ход назад в историята и да спомена за пореден път същите факти, трябва да се запитаме, защо ние като хора взимаме отношение и най-вече страна в един спор, който сам по себе си не ни е ясен, както по отношение на същността на нещата, така и по отношение на принципите залегнали в спора ...
След това въведение достатъчно е да се каже, че всеки учен в което и да е направление има свои методи на изследване, обект и предмет на науката си ... Тя от своя страна стои редом с другите науки в системата на науките ... разработвана от Аристотел през Хегел и Фойербах до днешната парадигма за ситемата на системите и Всичкото. Очевидно науката имаща свой път отдавна е забравила за какво е била призвана и се е превърнала в едно огромно нещо, което търси да намери Всичкото. И колко по-жалко ако тя е имала участта и шанса да се срешне със самият Бог, който е дал и талантите, и дарбите, и познанието и, уви ... без шанс за вразумление. Сега след като отрицанието от Бог е на всички нива, от Сътворението на Света, през съществуването му до съществуването на самият Бог ... ние уверено с дързък ход сме готови, освободени от "предразсъдъците си", разбирай ... от Бог и неговата истина, да построим великият конструкт на човека. Велик по мащаби и дързост, надут и горд до безпаметност ... Дали науката би понесла кръста на човечеството? Kръста на глада и недоимъка, на бедността и сегрегацията, на греха и опрощението е наистина време да се запитаме всички ние. Очевидно на науката не и трябват такива морално-етични спорове, докато има все още работа да се върши... Преди дори да има точното решение, тя решително минава през кратък цикъл на тестване на готовия продукт или изобретение и въвежда поредната приумица в истинския живот.
След безсмисленото противопоставяне на вярата и науката, 21 век е готов да се изправи пред собственото си решение да съществува без Бог и най-вече без неговата помощ. Каква е тази помощ, може ли да се усети или и това не е ясно за науката и подвластните и е само въпрос на време за осъзнаване? Така или иначе, няма път назад в безумието, няма и изгледи за промяна ... Има проба и грешка ... Преди да стигнем до грешката обаче ... помислете ... и то с ясно съзнание: напред без Бог или с Бог. Преценете каква е цената и дали си струва.
След това въведение достатъчно е да се каже, че всеки учен в което и да е направление има свои методи на изследване, обект и предмет на науката си ... Тя от своя страна стои редом с другите науки в системата на науките ... разработвана от Аристотел през Хегел и Фойербах до днешната парадигма за ситемата на системите и Всичкото. Очевидно науката имаща свой път отдавна е забравила за какво е била призвана и се е превърнала в едно огромно нещо, което търси да намери Всичкото. И колко по-жалко ако тя е имала участта и шанса да се срешне със самият Бог, който е дал и талантите, и дарбите, и познанието и, уви ... без шанс за вразумление. Сега след като отрицанието от Бог е на всички нива, от Сътворението на Света, през съществуването му до съществуването на самият Бог ... ние уверено с дързък ход сме готови, освободени от "предразсъдъците си", разбирай ... от Бог и неговата истина, да построим великият конструкт на човека. Велик по мащаби и дързост, надут и горд до безпаметност ... Дали науката би понесла кръста на човечеството? Kръста на глада и недоимъка, на бедността и сегрегацията, на греха и опрощението е наистина време да се запитаме всички ние. Очевидно на науката не и трябват такива морално-етични спорове, докато има все още работа да се върши... Преди дори да има точното решение, тя решително минава през кратък цикъл на тестване на готовия продукт или изобретение и въвежда поредната приумица в истинския живот.
След безсмисленото противопоставяне на вярата и науката, 21 век е готов да се изправи пред собственото си решение да съществува без Бог и най-вече без неговата помощ. Каква е тази помощ, може ли да се усети или и това не е ясно за науката и подвластните и е само въпрос на време за осъзнаване? Така или иначе, няма път назад в безумието, няма и изгледи за промяна ... Има проба и грешка ... Преди да стигнем до грешката обаче ... помислете ... и то с ясно съзнание: напред без Бог или с Бог. Преценете каква е цената и дали си струва.
Имало едно време в България
НУЖДАЕ Е ЛИ СЕ БЪЛГАРИЯ ОТ НОВА, ИСТИНСК...
Дискриминация и насилие спрямо различнит...
НУЖДАЕ Е ЛИ СЕ БЪЛГАРИЯ ОТ НОВА, ИСТИНСК...
Дискриминация и насилие спрямо различнит...
винаги с Бог!
цитирайБлагодаря ти за страхотния постинг!
цитирайС Бог , ако Го има - печелим.Ако Го няма,не губим.
цитирайhttp://boristodorov56.blog.bg/politika/2009/08/12/shte-bydem-li-kato-gostite-na-neron.378886
цитирайАз вярвам, че чрез общите усилия на физика и философия основно (но не без участиетието и на останалите науки) може да бъде доказано божественото начало.
цитирайНаистина няма проблем да е и с двете. Въпроса е в избора. Ако има нормален избор и ход на нещата, некомпрометиран от подмяна на съдържанието, ще има и един общ ход на науката и религията. Донякъде това е направено във Ватикана, но с цената на огромни поражения върху авторитета на църквата и с много ненужни човешки жертви.
цитирайНямаме право вече на свободен избор, защото този свободен избор на пробата и грешката остана в историята. Затова оттук нататък избора ще го наложи доказване на обективно съществуващата истина, която е само една от двете: с Бог или без Бог. Поздрав!!!
цитирайГлурост на глупостите е да се спори за нещо, приди да се уночни и разбере то реалност ли е или идея без конкретна реалност.
В религията се твърди, че всичико е от Бога, в Бога и Бог е във Всичоко.
Това поставя въпроса : Има ли такава реалност от която и в която да е всичико и тя да е във всичико, кото нещо, което реално съществува.
Общата теория за базавата същност на Вечността посочва такава същност в лицето на неделимото, безначално и безкрайно триединство от : пространство - материя- движение .
Ако никой и по никакъв начин не може да посочи реалност, която да не е от това триединство, да не в него и то да не е в тази реалност спора има или тяма Бог се изчирпа без много и излишни прикази. Това тприединство, като база творец и рушител , съгласно твърдението в религията, че всичко е от Бога в
цитирайВ религията се твърди, че всичико е от Бога, в Бога и Бог е във Всичоко.
Това поставя въпроса : Има ли такава реалност от която и в която да е всичико и тя да е във всичико, кото нещо, което реално съществува.
Общата теория за базавата същност на Вечността посочва такава същност в лицето на неделимото, безначално и безкрайно триединство от : пространство - материя- движение .
Ако никой и по никакъв начин не може да посочи реалност, която да не е от това триединство, да не в него и то да не е в тази реалност спора има или тяма Бог се изчирпа без много и излишни прикази. Това тприединство, като база творец и рушител , съгласно твърдението в религията, че всичко е от Бога в
Триедството от пространство - материя - движение, без което и извън което човек не може да наприви нищо следва да се приема, че това е реалният Бот, закото без това триединство човек не само тяло, живот и съмрт, но и ум и чувства не може да има и няма друга реалност, която да му ги дава от себе си ,в себе си и да му ги отнема, без да нарушава вечните и ненарушими природни / божи/ закони, които произтичат от това триединство.
Който не е съгласен, че ненарушимите природни закони не произтичат от това триединство ще трябва да посочи поне есин природен закон, които еизвън това триединство, не е от него и е в противоречие с него.
цитирайКойто не е съгласен, че ненарушимите природни закони не произтичат от това триединство ще трябва да посочи поне есин природен закон, които еизвън това триединство, не е от него и е в противоречие с него.
Bog e nepoznabvaem posredstvom opita! Nito edno ot trite koeto ste unificirali v edinstvo, ne sa s nematerialna sushtnost. Ideyata e s bojestven proizhod. Vupreki tova nie burzo razmivame i granicata ideya-realnost, zashtoto burzo preminavame kum materialnoto i izrajenie. Bog e neulovim s choveshki merki, no e poznavaem chrez seberazkrivaneto si. Toi sam se razkriva na tozi na koito izbere, i togava realnostta, koyato sme smyatali che sme poznavali se izpulva sus smisul. Da poznaesh Bog ot edin razgovor e kato da tvurdish, che poznavash nyakoi sluchaen minuvach na ulicata s kogoto ste se zagovorili za minuta dve. Izvoda e da ne opredmetyavame Bog, zashtoto nadali mu e priyatno da go sravnyavat s chastica, kamuk ili kakvoto shte da e ot materialen harakter. Tvorenieto ne e Bog. Tozi put e izvurvyan vuv vsichkite mu napravleniya i zabludi oshte prez antichnostta. Za spravka vijte antichnata philosofiya.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 125